11 Haziran 2012 Pazartesi

Amigurumi Geyik Yapılışı



Amigurumi geyiğimizin tarifide sizlerle buluştu forumumuzda sizleri bekliyor.Umarım geyiğimizi severek örer her baktığınızda bizi hatırlarsınız:) biraz klasik bir cümle oldu ama idare edin kac gündür portala yazı eklemekten artık kelime dağarcığım yetersiz kalıyor.Biraz bu sıralar yorgun ve koşturmaca icerisindeyim zor bir yıl geride kaldı kızım karnesini aldı oğlum kreşe başlamıştı kızım karneyi alınca onuda aldım bir aylık deneme süresi icin göndermiştim zaten kreşe oda cok iyi geldi ama seneye artık kısmetse eylülde sürekli başlıyacak hic olmazsa alıştırmak için güzel bir adım oldu kreşin okulun nasıl bir yer olduğunu bilerek başlıyacak eylül ayında.Bu açıdan memnunum ama işin komik tarafı 3 ay boyunca iki yaramaz ama dünyanın en şeker en mutluluk verici varlıklarıyla neyapabilim sıcakta dışarıda çıkılmıyor cocuklar bunalıyor yaz okulana göndersem nasıl olur bilemedim kararsızım ama Arda için tabiki erken gidemez yaz okuluna fakat Tuana gitmelimi gitmemelimi kararsız ve yorgun günler beni bekliyor şans dileyin bana :)

Neyse konumuz tarifti dimi tarifimiz için lütfen tıktık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder