17 Ocak 2013 Perşembe

Amigurumi Cüzdanlar

Birkaç gündür bloğumdan uzak kaldım,dişçi muhabbeti dükkan muhabbeti derken ancak yazabiliyorum.:( Dişçiye annemi muayne için götürdüğümde ee hadi seninkilere de bakıversin derken kac haftadır dişciden cıkamaz hale geldim yarın yine randevum var dolgularımın yarısına geldim:( Ama artık gitmek istemiyorum gerçekten çok zor gidiyorum:(:( 2 Seansım daha var yada 3 bilmiyorum ama 2 seans kalsın artık çok fenayım dişçi koltuklarında bayılıp gidicem :(:(Sonra birde dükkan muhabbeti var.Kuyum ve gümüş üzerine Antalya'da bir mağazamız var.Daha önce söylemedim sanıyorum,orda eşimle birlikte çalışıyoruz hoş ben haftada bir kac gün gidiyorum ama o birkaç gün bana bir haftaymış gibi geliyor.hiç bir an boş anım kalmıyor.Hafta nasıl geçiyor anlamıyorum:( Bunca yoğunluğun arasında forumumuza zaman ayıramamamk bazen beni çok gerip üzüyor orası bizler için çok değerli herşeyden önemli:) şimdide bloğuma zaman ayırmak içn tam zamanı diyerek sizler için bir kaç güzel cüzdan tarifi şeması eklemek istiyorum güle güle örün







1 yorum: