23 Nisan 2013 Salı

Geri Dönüşüm (DIY)

Farklı hobilerle uğraşmayıda seviyorum yıllar önce ahşap boyamayla uğraşmıştım.ama fazla ahşap boyamadım polyester boyayıp varaklarla uğraştım ve ortaya baya ağır aksesuarlar çıktı memnun kaldım sevdimde en azından oğluma hamileyken güzel vakit gecirip sinir sistemimi sağlam tuttum:):)Buaralar bildiğiniz üzere amigurumi yani örgü oyuncak üzerine ihtisas yapmaktayım bir yıldır örgü oyuncak örüyorum ve bir forum sitem var.Bayılıyorum örgü oyuncaklar örmeye  bir yılı aşacak kadar sarıldığım bir hobim olmadı.Bu konuda biraz maymun iştahlıyım sanıyorum ama amigurumi benim çin vazgeçilmez oldu:)

Şimdilerde ek olarak evde birikmiş birçok malzemede bulununca farklı geri dönüşüm bloglar arasında bu işleme dıy deniyor sanırım bu tarz projelere merak sardım yani meslegimin yanında ek iş olarak yapıyorum diyelim daha yapmaya başlamadım belki ama :) en azından işin yarısındayım istemekte yapmanın yarısı değilmi canım :)Sizlerede bu şekilde örnekler sunmak istiyorum.Arada farklılık iyidir :)








2 yorum:

  1. sevgili hilal ahşap boyamayla berber yaşanan bir hamilelik bana yeni hobilerin olmasının yeni bir hamilelik arayışı olduğunu düşündürdü nedense haydi hayırlısı :))))))

    YanıtlaSil
  2. Yelda abla allah korusunmu desem allah olmayanlaramı versin desem ne desem şimdi :):)

    YanıtlaSil