28 Nisan 2013 Pazar

Olmak İstediğim Yer :)

Şuanda hatta bütün yaz burada olup sabah yürüyüşleri yapmak isterdim.Son zamanlarda çocuklar, iş, dükkan derken epeyce yorulduğumu hissediyorum ama hayatın sorumlulukları altında fazlsıyla ezilmekten pek bir vakit bulupta kendime arada örgü örmek dışında zaman ayıramıyorum:(İnsan kendine zaman ayırmak için çaba harcamalı diye düşünüyorum fakat birtürlü kendine zaman ayırmayı düşünücek bile zamanı olmuyorsa işte orda bir kopma noktası yaşıyor:( Oldukça üzücü aslında ama yapacak birşey yok seçtiğimiz hayatı yaşamakla yükümlüyüz:)Ben yinede bu yaz yapmak istediklerimi yapmaya kendime söz verdim umarım bu yaz gerçekleştiricem şimdilik en büyük istediğim Alaçatı ve Bodrum sokaklarında yenilikler keşfetmek :) Tabiki Arda ile oldukça zor olucak belki ama olsun ben o zorluğu şimdiden göze aldım kendim için ve onlar için değişiklik yapmanın zamanı geldi geçiyor.Turistlere hep imrenmişimdir bu konuda özelliklede Avrupalı turistler minicik bebekleriyle tatile gelip gayet rahat bir şekilde tatillerini yapıp evlerine dönüyorlar fazla tedirgin tutucu ve aman aman diyecek anne olmamak gerekiyor:) Rahatlamanın zamanı gelmiş aklım siren çalıyor:)


1 yorum:

  1. tatil güzel şey çocuklusuda çocuksuzuda hiç fark etmez.olduğun ortamdan tanıdık yüzlerden uzaklaşmak gibisi var mı?fırsatın varsa mutlaka değerlendir.

    YanıtlaSil