13 Nisan 2013 Cumartesi

Winx Clup Stella


Winx clup aşığı benim kızım küçüklüğünden beri çizgi filmlerini izlemek için bana pc den cd lere aktartır sonrada tv de izlerdi.Ne minikmiş benim minişim aslında hala büyük sayılmaz ama ozamanlar dahada minikmiş küçüğüm:):) Tam sevilmelik zamanlarıydı hoş bizim çocuklarımız asla büyümeyenlerden :):) 2 . sınıfta bitmek üzere okula başlıycak  derken başladı 2 . sınıfı bile bitiriyor..Ne çabuk geçiyor zaman.İnsanın çocuklarının büyüdüğünü görmeisi kadar mutluluk veren başka ne olabilirki bu hayatta ,bana göre hiç çünkü onların bana veridği mutluluğu dünyadaki hiçbirşeyin verebileceğine inanmıyorum..İyiki dünyaya getirdim canlarımı iyiki benim çocuklarım.Herkes kendi çocukları için aynı şeyleri düşünüyordur mutlaka ama nebileyim benimkiler bir başka işte ki bunuda söyeldiğiniz duyar gibiyim ben diyorum görüldüğü gibi..Allah çcouklarımıza sağlık sıhat afiyet ve huzur versin uzun ömürler nasip etsin büyüdüklerinde mutluluklarına tanık olalım hepimiz..........

2 yorum:

  1. hilal eline sağlık canım harika olmş winks kızınız :) allah eksiklikleirni yaşatmasın onlar olmasın hayatımızın bir tadı amacı olamzdı herlade boşa geçen bir ömür olurdu rabbim herkese nasip etsin ana baba olmayı tarif edilemez bi duygu

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürederim bitanem benim amin inş her olmayana nasip etsin rabbim

    YanıtlaSil