22 Şubat 2013 Cuma

Amigurumi Penguen Tarifi

Amigurumi artık hayatımın bir parçası oldu.Severek ve mutlu olarak yaptığım tek hobim uzun süre süren ilk hobim  bayılıyorum bu hobi ile ilgili tüm her şeye bazen sırf tarifleri gezmek cevirmek bile büyük bir keyif veriyor.İyiki öğrenmeye karar verip başladım..Aslında asla başlamıycağım benim için gereksiz gibi görünen bir hobiyken şimdi baş tacı olması ne ilginç...Hırslı bir insan değilim olmadım ama bazen inat insana neler yaptırıyor şaşılacak durumlar ortaya çıkıyor.Amigurumi de benim için öyle bir hobi oldu inat uğruna geliştirdiğim ve şuanda forumumuzun dünyada tek olma yolunda ilerlemesi ne gurur verici dimi işte başarı bu olsa gerek hırs olmadan sadece başarmak için sizi ezmeye, devrimeye çalışan böcekleri görmeden yola devam etmek sağa sola sapmadan hiç kimseye aldırış etmeden doğrudan ayrılmadan gelen başarı sanıyorumki kalıcı oluyor çok mutluyum geldiğimiz noktadan yol arkadaşlarımdan dolayı çok sevinçli ve mutluyum...
Forumumuz da birçok tarif var paylaşıyoruz ama buradan da arada siz okurlarımı sevindirmek hoşuma gidiyor daha forumda aktif olan üyelerimiz için resmen bir cennet açıyoruz mükemmel tariflerin yolunu sizler için çiceklerle beziyoruz yeter ki Amigurumi Türkiye'den olun;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder