21 Ocak 2013 Pazartesi

Sevgililer Günü Keçe Etkinliği


Amigurumi forum olarak yeni bir etkinliğe daha imzamızı atıyor bulunmaktayız. Forum modlarımızdan sevgili Tülay yani www.sweetgrumies.blogspot.com sitesinin sahibi arakadaşımızın bizler için özenle hazırladığı etkinliğimizekaltılmak isteyen LÜTFEN TIKTIK etkinlik sonucu sizler için mükemmel süprizler var.....ayrıca daha detaylı resim ve bilgi için
lütfen forumumuza buyrun



Arkadaşlar yeni keçe etkinliğimiz başlıyor..
Sevgililer günü için size cici bici örnekler hazırladım. Hayal gücünüzü kullanıp kendi kalplerinizi yapmanızı rica ediyorum..Gönlünüzce süsleyin ister dikin isterseniz silikon tabancasıyla yapıştırın. İçlerine lavanta doldurup çekmecelerinize koyabilirsiniz, isterseniz sevgilinizin veya eşinizin ismini işleyip anahtarlık, isterseniz kitap ayracı yapabilirsiniz...
Çeşitli kalp kalıplarını ve harf kalıplarını ekliyorum..
Ayrıca dikiş teknikleri ile ilgili resimler, battaniye dikişi ile ilgili bir video'yu da sizin için ekledim..Video'da battaniye dikişinin başlangıcına özellikle dikkat edin benim çok işime yaramıştı.

İstediğiniz herşeyi sorabilirsiniz..
Genel Malzemeler:
Çeşitli Renkte Keçeler
Kurdeleler
İğne, İplik
Boncuklar
Lavanta
Elyaf
Anahtarlık Halkası
Silikon Tabancası

Sevgililer günü keçe etkinliğimize katılan arkadaşlarımız arasında forumun beğenisine sunarak belirleyeceğimiz ankette kazanan arkadaşımıza, sunacağımız amigurumi tariflerden seçtiği bir tarif hediye edilecektir...
Süremiz 3 hafta...21 Ocak'ta başlıyor 11 Şubat'ta bitiyor...
Herkese kolay gelsin...Katılmak İsteyen arkadaşlar lütfen isimlerini yazsın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder