6 Ocak 2013 Pazar

Keçe Etkinliği ;Bozuk Para Cüzdanı Yapıyoruz


Yeni etkinliğimizzzz başlıyorrr!!!


Bu sefer bozuk para cüzdanı yapıyoruz..


Çok fazla malzeme ölçü falan vermiyorum bu sefer herkes hayal gücünü ve evdeki malzemelerini kullanarak bişeyler hazırlasın istedim. Ben örnek olarak kendi yaptığım cüzdanı paylaşıyorum ama bu modele bağlı kalmayacağız. Herkes gönlü nasıl isterse onu hazırlayacak.

Benim kendi modelimi hazırlamam yarım saatimi almadı o yüzden süreyi yine 2 hafta olarak tutalım diyorum yani etkinliğimiz ayın 18'inde bitiyor.

Çekilişimizde özel bir tarif kazanmak istermisiniz ozaman hiç durmadan etkinliğimize katılmak için Tıklıyoruz

Ben daha çok bozuk para cüzdanı değilde kızım için boya kalemlerini koyabileceği bir kalemlik yaptım.Sizlerde değişik birşeyler çıkartabilirsiniz.Hadi 
durmayın hayal gücünüzü zorlayın:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder