27 Ocak 2012 Cuma

Kocaman Burunlu Bebek

Başlığa çok takılmayın aslında benimkisi birazcık küçük burunlu bebek oldu.  Ee her yiğidin bir örme usulü var benim koca burunlu bebeğim minik burunlu bebek oldu.:)Bu koca burunlu bebeği amgurumi forumda 17 ci etkinlik olarak ördük.Etkinlikler o kadar eğlenceli geçiyor ki ,herkesler farklı farklı amigurumiler çıkarıyor bir tariften bu sayede hayal gücünün sınırı olmadığını anlayıp birbirimizden birçok yenilik öğrenmiş oluyoruz.Üstelikte eğlencede sınır olmuyor yarışlar mı istersiniz minik sevimli atışmalar mı hepsi mevcut hem öğreti hem eğlence yok böyle bir şey çok zevkli oluyor.
      Bu bebekte elbiseyi ben doğaçladım hoş herkes kendinden birşeyler ekledi.Daha birçok oynamalar yapıcaktım ama sabrım yetmedi desem yeterli olur sanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder