10 Mart 2013 Pazar

Örgü Papatya

Bahar geliyor...Her yer kuş cıvıltıları böcek vızıltıları ile dolup taşacak.Çiçeklerin açması doğanın yeşermesi ayrı bir mutluluk veriyor bana baharı çok seviyorum ne soğuk oluyor ne sıcak tam yaşanacak bir mevsim. Ne  mutlu ki Türkiye 4 mevsimi de özünde barıdırıp bizlere yaşatan bir memleket.Baharın hiç bitmemesi ve o ıslak sıcakların gelmemesi dileğiyle diyeceğim ama maalesef ki baharın gelişi ile o sıcakları anımsamak bile içimin ürpermesine neden oluyor evden çıkamamak yapış yapış bir sıcak ve klimalı odadan dışarı çıkınca ki rahatsızlık ve huzursuzluk Antalya'nın en kötü tarafı sıcak havası olsa gerek :(

Neyse fazla uzatmadan sıcakları bu güzel bahar arifesinde hatırlamadan es geçmek istiyorum. Baharın simgesi papatyalardır. Ben de sizlere bu güzel papatyalardan armağan etmek istiyorum.Sizlerde örüp örüp her yerinize papatyalar kondurup sevgi ile baharı beklemeye ne dersiniz?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder