1 Mayıs 2013 Çarşamba

Kumaş ve Keçe Oyuncak Kalıpları

Kumaş ve keçeden dikilmiş oyuncaklara bayılıyorum.Antalya'da bir kurs olmasını çok isterdim diğer bazı illerde olduğunu biliyorum.Forumumuzdan bir kaç arkadaşımız hatta bu oyuncak kurslarına katılımcı oluyorlar.Burası elsanatlarında oldukça zayıf bir şehir diye düşünüyorum.İstanbul bu tarz yerler için oldukça altarnatifli.Kumaş oyuncak dikimini illaki bir kursa gitmem gerekir diye düşünüyorum dikiş işinden hiç ama hiç anlamıyorum hoş  bundan bir yıl öncesine kadar hayatımda hiç elime tığda almamıştım ama şimdilerde küçük mucizeler peşinde minik süprizler yapıyorum benim için oldukça büüyk bir başarı :) el işlerine uzak bir kişilk olarak :)Aslında güzel bir dikiş makinesi alıp şansımı denemeliyim diye düşünüyorum ama bu yaz olma ihtimali sıfır çünkü çocuklarla Antalya'nın sıcağında evde tıkılıp kalıcam dışarıya çıkma ihtimalimiz yine az göründüğü için bakma ve hatta bu projemi hayata geçirme şansım sıfır olsun birdahaki seneye umutluyum kendimden )




2 yorum:

  1. ayyyyy ne kadar güzeller.Çok teşekkürler canım bunları görüpte yapmamak mümkün mü*

    YanıtlaSil
  2. bende bayıldım yelda ablacım bu şirinliklere

    YanıtlaSil