25 Mayıs 2012 Cuma

Amigurumi (Örgü Oyuncak) Ördek Tarifi

Amigurumi 'de sınır yok her türlü hayvan ve hertürlü çiçek, böcek, eşya yapılabilir hatta takı, aksesuar aklınıza ne gelirse amigurumi den yapılmış herşeyi görünce artık şaşırmıyorum.Ben bu sanatı seviyorum örmeyi ördükce çıkarıcak olduğum şey aklıma geldikçe severek ve isteyerek eğlenerek örüyorum.Evet evet ben bu sanatı ve bu eğlence türünü seviyorum beni eğlendirip stres topuna ihtiyaç duymamı engelliyor:)Bu hayat şartlarında ve bu zaman diliminde giderek kirlenen bu dünyanın içinde kendimce çocuklarıma ve kendime kurduğum bu dünyada harmanlanıp yeni şeyler üretip paylaşmak benim için en büyük haz.İşte bu yolda ilerlerken benimle yürüyen arkadaşlarımdan sevgili Demet saolsun yine ve yeniden muhteşem bir tarif muhteşem bir ceviri ile bizlere bu ördekçiği sundu Demetcim seni seviyorum iyiki sen ve babanne varlar teşekkürler bitanem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder