27 Mayıs 2012 Pazar

Siyah Saçlı Amigurumi Bebek

1 Haftadır elimde sürünüyor kendileri,sitenin yapım aşamsından tutunda çocuklardan bırakın yani hayat öyle bir koşturmaca içersinde geçiyorki anlatılmaz.Çok severek yaptım bu bebeği yakın zamanda inş tarifinide yayınlayacağım doğaçlama yapmadım iki tarifi birleştirip bir bebek elde ettim:):)Yaramaz ve bir okadar da şirin bir kız çıktı ortaya.Şimdi sırada etkinliğimiz de ördüğümüz kaplan var bayılıyorum bu kaplana bakalım o nasıl olucak ve nekadar sürede bitecek.İzlemede kalın ;)





4 yorum:

  1. Ellerine sağlık hilalimm çooooook tatlııı
    hiçte yaramaz bi kıza benzemiyo hem :) gayet şirin cici bi kız olmuşş..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürederim zeynpçiğim :) sizlerden bu şekilde beyeniler alınca nasıl mutlu oluyorum alatamam

    YanıtlaSil
  3. bilirim o duyguyu :)
    daha bi şevk veriyo insana daha bi fazla yapmak istiyoruz ...

    YanıtlaSil