3 Aralık 2012 Pazartesi

Aşık İnekler

Aşık ineklerimi de sonunda bitirdim ve sizin beğenilerinize sundum.Forumumuz da etkinlikti bunlar biliyorsunuz belkide birçoğunuz.Ben birazcık gecikmeli örebildim malum 2 çocuk ,blog ve forum sayfamda olunca artık nefes alacak vakit bulamıyorum e birde ev işi derken zaman öyle bir geçiyorki örgü örebildiğim günler benim için çok özel ve ayrıcalıklı oluyor keyif aldığım tek şey diyebilirim.Aşık ineklerimizi aslında tek örmeyi planlıyordum fakat eşim ısrarla eşinide örmem gerektiğini ve çok şirin göründüklerini söyleyince kıramadım ve boğasınıda ördüm.  Aşık inekler birbirlerine  çok aşıklar bakarmısınız bakışlarından aşk sezilmiyormu,belli elektirikleri iyi uyuşmuş havada aşk kokusu var :):)









1 yorum:

  1. Merhaba, bu güzel çalışmalarınızı hobi paylaşım sitemizde yayınlayarak daha çok kişiye ulaşabilir, ayrıca halen devam etmekte olan Bernardo Fincan Takımı Hediye çekilişimize katılabilirsiniz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil