17 Aralık 2012 Pazartesi

Sigarayı Bıraktım

Aslında uzun zamandır düşünüp ama birtürlü hayata geçiremediğim bir proje yada plandı diyelim.Çok zorlanırmıyım bilmiyorum normalde 2 günde bir paket kullanıyordum.3Günde bir pakete  cıkarmıstım yani azaltmıştım.Bugün ani bir kararla bırakmaya karar verip hiç açılmamış bir paketimi ve bir önceki paketten kalan bir sigaramı eşimle birlikte iş yerine gönderdim.Tekrar asla başlamak istemiyorum.Çocukların hamileliğinde bırakıp bir yıl kullanmamıştım.şimdi başarmama sebebim yok diye düşünüyorum.Ki herşey beyinde bitiyor benim beynim bunu istemiyor deyip kestirmek istiyorum.Şöylede bir karar aldım,her sigara canım istediğinde su şişesini yanıma koydum,su içiyorum.Evet şimdi düşünüyorsunuz ee neyapalım bıraktıysan bıraktın diyorsunuz büyük bir ihtimal ama diyorumki içinizde bu illetin ellerinde kıvranan varsa hadi birbirmize destek olarak sigarayı bırakalım hergün birbirimize rapor verip destek olalım ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder