17 Aralık 2012 Pazartesi

Örgü Oyuncak Noel Kızı

Yeni yılın yaklaşmasına oldukça kısa bir zaman dilimi kaldı hoş yeni yılı göreceğimiz de meçhul, malum 21 aralık :):) Tabiki bu safsatalar bir köşeye birde kader kısmı var işin :):): neyse bu mevzular derin mevzular biz hobilerimize bakıp güzelleşelim.

Biliyorsunuz ki bugün sigarayı bıraktım sabahki postum da bahsetmiştim oldukça zor saatler geçiriyorum.Yanım da bir şişe su ve neredeyse artık mide fesatı geçireceğim.Olsun direnmeye devam vucudum direnişci sigara düşman ve bu savaşı ben kazanacığım ölüm kalım savaşım  yavaş ve geçmek bilmeyen saatlerle devam ediyor.Bana şans dileyin :(

Umarım bu yeni yıl ikilimi beğenirsiniz noel babamızı geçenlerde başka bir postta vermiştim.Ama gözlerini beğenmedim ve değiştirdim.Merak edenler neol babanın diğer görüntülerine bakabilirler Tıktık

Şimdi yanında neol kızıyla birlikte karşımızda noel babamız umarım beğenirsiniz.





4 yorum: