9 Aralık 2012 Pazar

Örgü Patik Bot Tarifi

Siz değerli okurlarıma söz verdiğimi unutmadım.Birazcık gecikmelide olsa işte bot patiğimizin tarifi sizlerle.Anlamadığınız yerde soru sorabilirsiniz.Patiği 8 yaşındaki kızımın ayağına göre yaptım ben Anchor ip kullandım adını unuttum uzun süre olmuş alalı kağıdı kaybetmişim:( ama kalınlığı nako bonbon klasik kadar.bu ipi yada bildiğimiz patiklik ipleri 2 kat yaparak kullanırsanız tahminimce 37, 38 no ayağa göre olabilir.Bunun gibi birçok tarif forumumuzda bulunmaktadır.Sevgili yönetim ekibimizle sizler için karşılıksız ve sınırsız açıklama ve tarifler için çalışıyoruz.

Eğer fırsatını bulursam aynı şekilde birtanede kendim için örmeyi planlıyorum.ama okadar çok örmek istediğim oyuncak ve minik işler varki birtürlü vakit bulamıyorum,Aslında örgü örmek benim için büüyk ir lükse giriyor.Hiç zamanım olmuyor.Umarım sizlerde benim yerime örüp bir an önce giyersiniz.Ben sürekli bir yarış halindeyim koşturmaca hiç bitmiyor hayatımda:(







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder